BREAKING

"Fomentar un ambiente de aprendizaje positivo es esencial para el desarrollo."

REFERENCIAS BIBLIOGRÁFICAS

 REFERENCIAS BIBLIOGRÁFICAS


Area, M. (2020). La educación en tiempos de pandemia: De la excepción a la normalidad. Octaedro.

Bergmann, J., & Sams, A. (2012). Flip your classroom: Reach every student in every class every day. International Society for Technology in Education.

Darling-Hammond, L. (2017). Teacher education around the world: What can we learn from international practice? European Journal of Teacher

Díaz Barriga, F. (2013). Estrategias docentes para un aprendizaje significativo. McGraw-Hill.

 Education, *40*(3), 291-309.Epstein, J. L. (2018). School, family, and community partnerships: Preparing educators and improving schools. Routledge.

García-Chato, G. I. (2014). Ambiente de aprendizaje: su significado en educación preescolar. Revista de educación y desarrollo29(1), 63-72.

García-Peñalvo, F. J. (2020). Innovación docente y uso de las TIC en educación. Ediciones Universidad de Salamanca.

Hattie, J. (2017). Visible learning for teachers: Maximizing impact on learning. Routledge.

Luckin, R. (2018). Machine learning and human intelligence: The future of education for the 21st centuryUCL Institute of Education Press

UNESCO. (2015). Educación 2030: Declaración de Incheon y Marco de Acción

UNESCO.UNESCO. (2022). Reimagining education: The future of learninghttps://unesdoc.unesco.org