REFERENCIAS BIBLIOGRÁFICAS
Area, M. (2020). La
educación en tiempos de pandemia: De la excepción a la normalidad. Octaedro.
Bergmann, J., & Sams, A. (2012). Flip
your classroom: Reach every student in every class every day. International
Society for Technology in Education.
Darling-Hammond, L. (2017). Teacher
education around the world: What can we learn from international practice? European
Journal of Teacher
Díaz Barriga, F.
(2013). Estrategias docentes para un aprendizaje significativo.
McGraw-Hill.
Education, *40*(3), 291-309.Epstein,
J. L. (2018). School, family, and community partnerships: Preparing
educators and improving schools. Routledge.
García-Chato, G. I.
(2014). Ambiente de aprendizaje: su significado en educación preescolar. Revista de educación y desarrollo, 29(1),
63-72.
García-Peñalvo,
F. J. (2020). Innovación docente y uso de las TIC en educación. Ediciones Universidad de Salamanca.
Hattie, J. (2017). Visible learning
for teachers: Maximizing impact on learning. Routledge.
Luckin, R. (2018). Machine learning
and human intelligence: The future of education for the 21st century. UCL Institute of Education Press
UNESCO. (2015). Educación 2030: Declaración de Incheon y Marco de Acción.
UNESCO.UNESCO. (2022). Reimagining education: The future of learning. https://unesdoc.unesco.org
